Son DAKİKA : Süleyman Soylu İstifa Etti.
161
●9.176
- 12-04-2020, 22:24:44Eğri oturalım doğru konuşalım. Sayın Saadettin Tantan'dan sonra kökü kuruyası pkk terör örgütü ile içtenlikle mücadele ettiğine inandığım tek içişleri bakanı görevinden istifa etmiş. Keşke ama keşke çevresindeki bazı avellerin gazına gelip de muhalefet partileri ve seçmenleri ile gereksiz polemiklere girmese idi! Bunu başarabilse ve görevini bir parti temsilcisi olarak ifa edeceğine konumunu partiler üstü konuma taşıyabilse idi (Bakınız an itibari ile Sağlık Bakanı) tüm ülkenin hatta Akp'li olmayanlarda dahil bu ülkeyi gönül bağı ile seven tüm Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının yoğun desteğini alırdı. Bundan sonraki hayatında başarılar diler, kanlı terör örgütü ile ettiği içten mücadelesi için iktidar karşıtı bile olsam Türk vatandaşı olarak içtenlikle teşekkür ederim.
- 12-04-2020, 22:24:49Banlanma korkusu değil Haddini bildirme arzusu diyelim biz şuna.zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2020, 22:24:57Sen kimsin ki milleti terörist ilan ediyorsun. Önce sen kimsin onu bi de.Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2020, 22:25:29süleyman soylunun istifasına sevinmek nasıl birşeydir bee..
Umarım Başkan veto eder rest çeker ve Soylu yeniden göreve getirilir.
SOYUN SOYLANSIN BOYUN BOYLANSIN ! - 12-04-2020, 22:25:51Cahil kesim bunu göremeyecek kadar kördür zaten, z partisi yeterki bitsin diye vatanı satacak insanlar var bu Türkiyedemasterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2020, 22:27:29Dağ gibi adamı sırf 2 günde açlıktan öleceğini düşünen (insanlar) yüzünden istifa etti.
Çok üzüldüm.
Dipnot: barış işareti ile kutlama yapan ve bu hareketi "ne var ki o 2 parmakta" diye meşrulaştıran kişiler bana göre art niyetlidir. Mod'lar tarafından cezalandırılmalıdır. - 12-04-2020, 22:28:55Sen neye kızdın da işi hakarete kadar getirdin.ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"İstifa etmesi iyi oldu zaten başarısız bir siyasetçiydi" demek var.
"
çok mutluyum, son aylarda hiç bu kadar mutlu olmadım" demek var.
İkisi arasındaki farkı anlayacak kadar algımız var. - 12-04-2020, 22:29:00Üyeliği durduruldu2 dk adam ol makarna kafa ne terbiyesizCavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle