Eğri oturalım doğru konuşalım. Sayın Saadettin Tantan'dan sonra kökü kuruyası pkk terör örgütü ile içtenlikle mücadele ettiğine inandığım tek içişleri bakanı görevinden istifa etmiş. Keşke ama keşke çevresindeki bazı avellerin gazına gelip de muhalefet partileri ve seçmenleri ile gereksiz polemiklere girmese idi! Bunu başarabilse ve görevini bir parti temsilcisi olarak ifa edeceğine konumunu partiler üstü konuma taşıyabilse idi (Bakınız an itibari ile Sağlık Bakanı) tüm ülkenin hatta Akp'li olmayanlarda dahil bu ülkeyi gönül bağı ile seven tüm Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının yoğun desteğini alırdı. Bundan sonraki hayatında başarılar diler, kanlı terör örgütü ile ettiği içten mücadelesi için iktidar karşıtı bile olsam Türk vatandaşı olarak içtenlikle teşekkür ederim.