Dağ gibi adamı sırf 2 günde açlıktan öleceğini düşünen (insanlar) yüzünden istifa etti.
Çok üzüldüm.
Dipnot: barış işareti ile kutlama yapan ve bu hareketi "ne var ki o 2 parmakta" diye meşrulaştıran kişiler bana göre art niyetlidir. Mod'lar tarafından cezalandırılmalıdır.