masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parti marti umrumda değil. Malum partiyi de desteklemiyorum zaten. Şu adamın gitmesine SIRF PARTİSİ İKTİDAR PARTİ olduğu için sevinen insanlar görüyorum gerçekten çok yazık. EMİNİM BU ADAM MUHALEFET PARTİSİNDEN BİRİ OLSAYDI ŞUAN O UZUN ZAMANDIR BU KADAR SEVİNMEDİM DİYEN!! SEVİNÇ ÇIĞLIKLARI ATAN adamlar üzülüyor olacaktı. Şu olaya partisiz bakalım şu adamın yaptıklarını azıcık bir açın araştırın bakın bu kadar körü körüne sırf partisini sevmiyorsun diye bir adamı karalamak bu kadar kolay olmamalı! Deprem oldu ilk o koştu, terör oldu ilk o koştu, sert, asla taviz vermeyen ve dik duran bir bakanını kaybetti Türkiye bugün. Partinizin de siyasetinizinde canı cehenneme, mert ve yürekli bir vatansever bakanını kaybetti bugün Türkiye..

buna sevinenler var. Bu ayıp da bize bir ömür yeter..
Cahil kesim bunu göremeyecek kadar kördür zaten, z partisi yeterki bitsin diye vatanı satacak insanlar var bu Türkiyede