Bu duruma sevinen kişileri terör sevici gibi gören gerizekalı arkadaşlara o cahil insanlara söylüyorum, sevinince terör sevici pkk sempatizanı mı olunuyor yani bu kadar cahil aptal olmayın yahu, nereden prim yapacağınızı şaşırmışsınız Allah akıl fikir versin sizlere, iç işleri bakanının tek görevi sanki terörle mücadele, siyasi olarak desteklememek terör seviciligi değildir, istifa etmiş demekki kendi yanlışını görmüş bu hoş karşılayanda olacaktır hoşnut olmayan da, ama burda hoşnut olmayan kitleye terör sevici pkk sempatizanı demek sadece bir aptalın beyninden çıkar sözüm o aptallara olsun dağdaki insanlardan hiçbir farkınız yok bu aptal düşünceleriniz ile
Sen neye kızdın da işi hakarete kadar getirdin.
"İstifa etmesi iyi oldu zaten başarısız bir siyasetçiydi" demek var.
"

çok mutluyum, son aylarda hiç bu kadar mutlu olmadım" demek var.
İkisi arasındaki farkı anlayacak kadar algımız var.