Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O 2 parmak... devamını yazarsam banlanırım
banlanma korkusu olmazsa seviyesizliğin dibine vuracaksın yani.. neyse en azından kendini biliyorsun buda birşey