Serkan İnci'nin twiti çok hoşuma gitti.
Pkklılar Süleyman Soylu'nun terörle mücadelesini çok iyi bildikleri için bu istifaya sevinç çığlıkları atıyorlar.
Siz hiç boşuna sevinmeyin ulan;
GELEN, GİDENİ ARATIR.
Alemde şer, Oğuz'da er tükenmez.
Terörle mücadele en ufak sekteye uğramaz artık bu ülkede...