Serkan İnci'nin twiti çok hoşuma gitti.
Pkklılar Süleyman Soylu'nun terörle mücadelesini çok iyi bildikleri için bu istifaya sevinç çığlıkları atıyorlar.

Siz hiç boşuna sevinmeyin ulan;

GELEN, GİDENİ ARATIR.

Alemde şer, Oğuz'da er tükenmez.

Terörle mücadele en ufak sekteye uğramaz artık bu ülkede...