Konu içerisinde uslup bozmadan konuyu sağa sola çekmeden tartışmayı becerelim de lütfen müdahele etmek zorunda bırakmayın bizleri de..
size moderatör olduğunuz için değil normal bir vatandaş olarak size sorayım. Bu adamın gitmesine açık açık sevinen kişilerin niyetinin iyi olduğunu mu düşünüyorsunuz ?
Bunu da moderatör olarak Sağa sola çekmeyin demişsiniz çekenleri inceliyor musunuz hocam ?