size moderatör olduğunuz için değil normal bir vatandaş olarak size sorayım. Bu adamın gitmesine açık açık sevinen kişilerin niyetinin iyi olduğunu mu düşünüyorsunuz ?
Bunu da moderatör olarak Sağa sola çekmeyin demişsiniz çekenleri inceliyor musunuz hocam ?
Sevmek zorunda mıyım? Babamın oğlu mu?
Bana göre bir sürü yanlışı olan biriydi ve iyi oldu.