yazık oldu adama. çok yazık oldu tamam hatalıydı ama bizdede sokağa atlayan eşşek cok maalesef cıkmadım o gün sokağa ac mı kaldım yok açıkta mı kaldım yok öldüm mü yok ne oldu cıktınız sokaklara daldınız marketlere ne geçti elinize ? fazladan 1 ekmek 3 tane tuvalet kağıdımı