• 25-03-2020, 23:23:43
    #1
    Yahu bu forumda ne tip insanlar var çözebilmiş değilim. O kadar güzel o kadar samimi o kadar iyi niyetli bir sürü insan tanıdım R10 forumunda. Ama kimisi var ki insana kafayı yedirtir, sövmemek için duvar yumruklattırır. Yahu forumda daha 3-5 aylık üyeyim. 2 ay boş durdu son 1 2 aydır belki daha kısa süredir aktif olarak kullanıyorum burayı. Her hareketime de dikkat etmeye çalıştım. 3 -4 defa aynı scriptlerin satış konusunu açtım bu galiba yasakmış ancak fiyatlar değişik olduğu için, bazı konularda da toplu sattığım için yeni konu açmam gerektiğini düşündüm, diğer konuları kilitlerken de bir çok kez açıklama kısmında durumu belirttim. Belki benim hatam açmamam gerekiyordu bunun için üzgünüm net bilgi sahibi değildim. Ama kimisi var ki bu uyuz bidon herifler konuya geliyor aman şöyle aman böyle diye bir uçuyor bir kaçıyor hemen moderatörleri etiketliyor hemen şikayet ediyor yahu bir sakin ol, insanca PM at durumu bildir, bizim hatalı bildiğimiz bir şey varsa düzeltelim sen bizi aydınlatmış ol biz de doğrusunu öğrenmiş olup dikkat edelim. Bu kadar mı zor İNSAN OLMAK? Bu kadar mı ART NİYETLE yaklaşıyoruz artık insanlara? Bu tür insanlar adama kafayı yedirtir benim tabirimle ZIRLAK AĞLAK insanlar bunlar. Dış camiada 5 kuruş etmez, insanların saygısını sevgisini kazanamamış, bu gibi sosyal ortamlarda ZIRLAYARAK prim yapmaya çalışıyor aklı sıra.
  • 25-03-2020, 23:24:22
    #2
    ilk zamanlarım..
  • 25-03-2020, 23:25:19
    #3
    Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk zamanlarım..
    Yahu hocam ama haksız mıyım? Bilmemek mi ayıp ? İnsan gibi uyar net oturmamış olabilir bir şeyler niye hemen şikayet de şikayet diye tutturuyorsun? Nereden biliyorlar insanların niyetlerini
  • 25-03-2020, 23:26:35
    #4
    Para kaybetme korkusu hocam, demekki ciddi rakip görmüşler seni, daha da gelirler üzerine.
    • NobranSeo
    • brkctk
    NobranSeo ve brkctk bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 25-03-2020, 23:28:33
    #5
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para kaybetme korkusu hocam, demekki ciddi rakip görmüşler seni, daha da gelirler üzerine.
    Hocam doğru diyorsun da 1 kişinin parasında pulunda gözüm varsa ne olayım herkes ekmek parası derdinde,kuralları biliyorum aynı konuyu açmak YASAK! ama aynı değil diye düşündüm fiyat vs. değiştiği için tüm scriptleri topladığım için. Yahu bunlar insanlıktan nasip almamış gerçekten yazık yani
  • 25-03-2020, 23:28:50
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu hocam ama haksız mıyım? Bilmemek mi ayıp ? İnsan gibi uyar net oturmamış olabilir bir şeyler niye hemen şikayet de şikayet diye tutturuyorsun? Nereden biliyorlar insanların niyetlerini
    Forum kurallarını kabul ederek üye oluyorsunuz. Bir zahmet okuyun.
  • 25-03-2020, 23:29:49
    #7
    brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doğru diyorsun da 1 kişinin parasında pulunda gözüm varsa ne olayım herkes ekmek parası derdinde,kuralları biliyorum aynı konuyu açmak YASAK! ama aynı değil diye düşündüm fiyat vs. değiştiği için tüm scriptleri topladığım için. Yahu bunlar insanlıktan nasip almamış gerçekten yazık yani
    Senin satman onun satamamasi demektir hocam çok net. Alışırsın zamanla.
    • NobranSeo
    • brkctk
    NobranSeo ve brkctk bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 25-03-2020, 23:30:11
    #8
    Complexity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum kurallarını kabul ederek üye oluyorsunuz. Bir zahmet okuyun.
    Hocam kuralları zaten okudum, ancak tam olarak kafamda şunu oturtamadım : Evet aynı konuyu 2. kez açmak yasak, ama fiyat değişikliği yaptığım için, tüm scriptleri tek bir yere topladığım için farklı bir konuymuş gibi geldi o yüzden açtım, yine de bence PM yoluyla düzgünce belirtmek İNSANLIK gerektirir. Herkes yapamaz bunu



    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin satman onun satamamasi demektir hocam çok net. Alışırsın zamanla.
    Doğru hocam, çok doğru sen de haklısın. Zamanla alışacağız daha çömeziz buralarda Teşekkür ederim yorumunuz için
  • 25-03-2020, 23:31:33
    #9
    Bir Atasözü aklıma geldi "ağzını tutamayan hiçbir yerini tutamaz" demiş atalar. Bu tipte insanlar banada denk geliyor bazen sinir olmamak elde değil.adam çamur atacak ya duramıyor durduramıyor kendisine hakim olamıyor çamur atınca rahatlıyorlar galiba...

    https://eksisozluk.com/agzini-tutama...tamaz--3382202
    • brkctk
    brkctk bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.