Bunlar Kafayı Yedirtir İnsana
31
●728
- 25-03-2020, 23:23:43Yahu bu forumda ne tip insanlar var çözebilmiş değilim. O kadar güzel o kadar samimi o kadar iyi niyetli bir sürü insan tanıdım R10 forumunda. Ama kimisi var ki insana kafayı yedirtir, sövmemek için duvar yumruklattırır. Yahu forumda daha 3-5 aylık üyeyim. 2 ay boş durdu son 1 2 aydır belki daha kısa süredir aktif olarak kullanıyorum burayı. Her hareketime de dikkat etmeye çalıştım. 3 -4 defa aynı scriptlerin satış konusunu açtım bu galiba yasakmış ancak fiyatlar değişik olduğu için, bazı konularda da toplu sattığım için yeni konu açmam gerektiğini düşündüm, diğer konuları kilitlerken de bir çok kez açıklama kısmında durumu belirttim. Belki benim hatam açmamam gerekiyordu bunun için üzgünüm net bilgi sahibi değildim. Ama kimisi var ki bu uyuz bidon herifler konuya geliyor aman şöyle aman böyle diye bir uçuyor bir kaçıyor hemen moderatörleri etiketliyor hemen şikayet ediyor yahu bir sakin ol, insanca PM at durumu bildir, bizim hatalı bildiğimiz bir şey varsa düzeltelim sen bizi aydınlatmış ol biz de doğrusunu öğrenmiş olup dikkat edelim. Bu kadar mı zor İNSAN OLMAK? Bu kadar mı ART NİYETLE yaklaşıyoruz artık insanlara? Bu tür insanlar adama kafayı yedirtir benim tabirimle ZIRLAK AĞLAK insanlar bunlar. Dış camiada 5 kuruş etmez, insanların saygısını sevgisini kazanamamış, bu gibi sosyal ortamlarda ZIRLAYARAK prim yapmaya çalışıyor aklı sıra.
- 25-03-2020, 23:25:19Yahu hocam ama haksız mıyım? Bilmemek mi ayıp ? İnsan gibi uyar net oturmamış olabilir bir şeyler niye hemen şikayet de şikayet diye tutturuyorsun? Nereden biliyorlar insanların niyetleriniRitalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2020, 23:28:33Hocam doğru diyorsun da 1 kişinin parasında pulunda gözüm varsa ne olayım herkes ekmek parası derdinde,kuralları biliyorum aynı konuyu açmak YASAK! ama aynı değil diye düşündüm fiyat vs. değiştiği için tüm scriptleri topladığım için. Yahu bunlar insanlıktan nasip almamış gerçekten yazık yaniPastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2020, 23:28:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Forum kurallarını kabul ederek üye oluyorsunuz. Bir zahmet okuyun.brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2020, 23:30:11Hocam kuralları zaten okudum, ancak tam olarak kafamda şunu oturtamadım : Evet aynı konuyu 2. kez açmak yasak, ama fiyat değişikliği yaptığım için, tüm scriptleri tek bir yere topladığım için farklı bir konuymuş gibi geldi o yüzden açtım, yine de bence PM yoluyla düzgünce belirtmek İNSANLIK gerektirir. Herkes yapamaz bunuComplexity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru hocam, çok doğru sen de haklısın. Zamanla alışacağız daha çömeziz buralardaPastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim yorumunuz için
- 25-03-2020, 23:31:33Bir Atasözü aklıma geldi "ağzını tutamayan hiçbir yerini tutamaz" demiş atalar.
Bu tipte insanlar banada denk geliyor bazen sinir olmamak elde değil.adam çamur atacak ya duramıyor durduramıyor kendisine hakim olamıyor çamur atınca rahatlıyorlar galiba... 
https://eksisozluk.com/agzini-tutama...tamaz--3382202
Teşekkür ederim yorumunuz için
Bu tipte insanlar banada denk geliyor bazen sinir olmamak elde değil.adam çamur atacak ya duramıyor durduramıyor kendisine hakim olamıyor çamur atınca rahatlıyorlar galiba...