Yahu hocam ama haksız mıyım? Bilmemek mi ayıp ? İnsan gibi uyar net oturmamış olabilir bir şeyler niye hemen şikayet de şikayet diye tutturuyorsun? Nereden biliyorlar insanların niyetlerini
Forum kurallarını kabul ederek üye oluyorsunuz. Bir zahmet okuyun.