Yahu bu forumda ne tip insanlar var çözebilmiş değilim. O kadar güzel o kadar samimi o kadar iyi niyetli bir sürü insan tanıdım R10 forumunda. Ama kimisi var ki insana kafayı yedirtir, sövmemek için duvar yumruklattırır. Yahu forumda daha 3-5 aylık üyeyim. 2 ay boş durdu son 1 2 aydır belki daha kısa süredir aktif olarak kullanıyorum burayı. Her hareketime de dikkat etmeye çalıştım. 3 -4 defa aynı scriptlerin satış konusunu açtım bu galiba yasakmış ancak fiyatlar değişik olduğu için, bazı konularda da toplu sattığım için yeni konu açmam gerektiğini düşündüm, diğer konuları kilitlerken de bir çok kez açıklama kısmında durumu belirttim. Belki benim hatam açmamam gerekiyordu bunun için üzgünüm net bilgi sahibi değildim. Ama kimisi var ki bu uyuz bidon herifler konuya geliyor aman şöyle aman böyle diye bir uçuyor bir kaçıyor hemen moderatörleri etiketliyor hemen şikayet ediyor yahu bir sakin ol, insanca PM at durumu bildir, bizim hatalı bildiğimiz bir şey varsa düzeltelim sen bizi aydınlatmış ol biz de doğrusunu öğrenmiş olup dikkat edelim. Bu kadar mı zor İNSAN OLMAK? Bu kadar mı ART NİYETLE yaklaşıyoruz artık insanlara? Bu tür insanlar adama kafayı yedirtir benim tabirimle ZIRLAK AĞLAK insanlar bunlar. Dış camiada 5 kuruş etmez, insanların saygısını sevgisini kazanamamış, bu gibi sosyal ortamlarda ZIRLAYARAK prim yapmaya çalışıyor aklı sıra.