Bunlar Kafayı Yedirtir İnsana
31
●728
- 26-03-2020, 20:04:59En azından bir şeyler öğrenmişsin hocam 😂 Kutlarım seni 🥳Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten en önemli mesele o hocam gerçekten, kırmadan incitmeden bilgi verip saygı duymak sevgi göstermek. Keşke herkes yapabilse 😊ebilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman be hocam ben onları rakipten görmüyorum 😂 Ben karakter olarak düzgün olan bireyleri kendime rakip olarak görürüm gerisi çol çocuk 😂😂refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-03-2020, 20:44:13@brkctk; Teşekkür ederim hocam
İnsanlara bir şey anlatamadığım ve yapılan her yoruma "bunlar benim kötülüğümü istiyor, hatalarımı söylüyor, üstüme oynuyorlar, kazanmamı istemiyor!" diye yaklaştıkları için artık report edin geçiyorum size de tavsiye ederim.
Ayrıca 30TL'ye script satıp cep harçlığını çıkaran birisini kim rakip olarak görüyorsa bayaa ayıp ediyor. Etiketleyin de bizde öğrenelim
- 26-03-2020, 20:58:41Diğer platformda bir eklenti satış konusu açmıştım.
Yahu daha konuyu yeni açtım 1 saat bile olmadı, biri geldi öyle alakasız bir yorum yaptı ki zor tuttum kendimi. Okunma sayısı 400 idi o an
Hiç ses etmedim, yoruma rağmen bir kaç üye eklentiyi satın aldılar. 1 hafta kaldı o yorum ve yönetimden rica ettim kaldırdılar.
Sonra hep o üyeyi izledim; hiç bir işi rast gitmedi.
İlahi adalet vardır, buna inanabilirsiniz. Bu yüzden yok sayın o gereksiz kişileri. - 26-03-2020, 22:02:22Valla bilemedim ki orasını hocam bazı cahil seviyesizler galiba insanları güzel dille uyarıp açıklamak öğretmek yerine ZIRLIYOR olabilirlerMehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca bazı Mehmetler 30 TL lik o yazılımı yapmak için 15 gün pc basında oturuyor buna ne demeli

Hocam böyle insanların işi gücü asla rast gitmez zaten, insanlara kin güdüp arkalarından iş çevirip ticaretlerine çöp sokmaya çalışırken kendilerini batırırlar, insanlar da bunun farkında o yüzden SAMİMİ VE KALİTELİ insanlarla ticaret yapıyorlar. Herkesin kazancı kendine herkes bir şekide yolunu bulur, önemli olan dost edinmek insan olmak hocam boşver sen elbet güzel insanlar da denk geliryilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca bazı Mehmetler 30 TL lik o yazılımı yapmak için 15 gün pc basında oturuyor buna ne demeli