Diğer platformda bir eklenti satış konusu açmıştım.

Yahu daha konuyu yeni açtım 1 saat bile olmadı, biri geldi öyle alakasız bir yorum yaptı ki zor tuttum kendimi. Okunma sayısı 400 idi o an

Hiç ses etmedim, yoruma rağmen bir kaç üye eklentiyi satın aldılar. 1 hafta kaldı o yorum ve yönetimden rica ettim kaldırdılar.

Sonra hep o üyeyi izledim; hiç bir işi rast gitmedi.

İlahi adalet vardır, buna inanabilirsiniz. Bu yüzden yok sayın o gereksiz kişileri.