Ya sen nasıl bir
zırlaksın,
ağlaksın, ergen.. şaka şaka. Birisinin seninle böyle konuşmasını istemezsin değil mi? Yani kendine biraz saygın var ise istememelisin.
Forumda insanların üslubunu düzeltmesi lazım. Yoksa buranın insanların birbirine küfrettiği saçma sapan facebook gruplarından farkı kalmaz.
Ayrıca tavsiye için teşekkürler artık bende reportlayıp geçiyorum
En azından bir şeyler öğrenmişsin hocam 😂 Kutlarım seni 🥳
Ailede işte her çocuk bir olmuyor. Ama ne olursa olsun birbirimizi kırmamaya özen göstermeliyiz.
Zaten en önemli mesele o hocam gerçekten, kırmadan incitmeden bilgi verip saygı duymak sevgi göstermek. Keşke herkes yapabilse 😊
Rakiplerin hayırlı olsun hocam😀Çekemeyen insan çok..
Aman be hocam ben onları rakipten görmüyorum 😂 Ben karakter olarak düzgün olan bireyleri kendime rakip olarak görürüm gerisi çol çocuk 😂😂