@brkctk; Teşekkür ederim hocam
İnsanlara bir şey anlatamadığım ve yapılan her yoruma "bunlar benim kötülüğümü istiyor, hatalarımı söylüyor, üstüme oynuyorlar, kazanmamı istemiyor!" diye yaklaştıkları için artık report edin geçiyorum size de tavsiye ederim.

Ayrıca 30TL'ye script satıp cep harçlığını çıkaran birisini kim rakip olarak görüyorsa bayaa ayıp ediyor. Etiketleyin de bizde öğrenelim