• 25-03-2020, 23:32:36
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Atasözü aklıma geldi "ağzını tutamayan hiçbir yerini tutamaz" demiş atalar. Bu tipte insanlar banada denk geliyor bazen sinir olmamak elde değil.adam çamur atacak ya duramıyor durduramıyor kendisine hakim olamıyor çamur atınca rahatlıyorlar galiba...

    https://eksisozluk.com/agzini-tutama...tamaz--3382202
    Çok doğru hocam, bu tip insanların PSİKOLOJİYE göre küçüklükleri travmalarla dolu, çok ezilmişler dışlanmışlar, gerçek sosyal hayatta hiçbir yerleri yok burada bu şekilde itibar kazanmaya çalışıyorlar.
  • 25-03-2020, 23:34:27
    #11
    yıl fark etmiyor reis 10 yılda burda olsa kıl kıldır değişmez.
  • 25-03-2020, 23:35:59
    #12
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıl fark etmiyor reis 10 yılda burda olsa kıl kıldır değişmez.
    Sen de haklısın vallahi hocam ama ben yeni öğreniyorum o da biraz insanlık edip keşke yol gösterse
  • 25-03-2020, 23:47:23
    #13
    Sonra bunlara tepki verince, TERBİYESİZ, ÜSLUBSUZ, BÖYLE NASIL KONUŞURSUN SEN KİMSİN?, BURASI ÖZGÜR BİR PLATFORM, Demeye başlarlar. Takma hocam sen satışını yap ekmeğini ye keyfine bak.
  • 25-03-2020, 23:48:13
    #14
    nuritoparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonra bunlara tepki verince, TERBİYESİZ, ÜSLUBSUZ, BÖYLE NASIL KONUŞURSUN SEN KİMSİN? Demeye başlarlar. Takma hocam sen satışını yap ekmeğini ye keyfine bak.
    Aha da tam olarak onu yazdı hocam Nasıl bildin yahu Vay arkadaş uzun yıllar oldu galiba burda artık ezberlemişsiniz Yeşekkürler yorumnuz için
  • 25-03-2020, 23:49:55
    #15
    brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aha da tam olarak onu yazdı hocam Nasıl bildin yahu Vay arkadaş uzun yıllar oldu galiba burda artık ezberlemişsiniz Yeşekkürler yorumnuz için
    O kadar alıştım ki artık, bunlar ile konuşmaya dahi girmeden REPORT butonunu kullanıyorum inan hocam keyfini kaçırmaya değmez. Dediğim gibi keyfine bak, evine ekmeğini götür, ekmeğini ye bu tür insanları hiç takma. Boş tenekeden çok ses çıkar.
  • 25-03-2020, 23:52:54
    #16
    nuritoparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar alıştım ki artık, bunlar ile konuşmaya dahi girmeden REPORT butonunu kullanıyorum inan hocam keyfini kaçırmaya değmez. Dediğim gibi keyfine bak, evine ekmeğini götür, ekmeğini ye bu tür insanları hiç takma. Boş tenekeden çok ses çıkar.
    Çok çok haklsıın hocam gerçekten yani ama bende de cevap verme zorunluluğu hissediyorum böyle bir huy var işte Yahu yarın okudğum ile valizleri eşyaları almaya gideceğim okullar uzadı biliyorsunu sırf onun için yol parasını çıkartayım dedim kendi kendime zaten KPSS hazırlığı vs. bir ton masraf yapıyoruz açmaz oalydım
  • 26-03-2020, 00:05:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Çok var sıkıntı
  • 26-03-2020, 00:06:14
    #18
    Benim konuma da iki üç kişi var hep aynı kişiler dalga geçerek yazı yazıyorlar yada küçük düşürmeye çalışıyorlar görmezden geliyorum sırf bu forumdan uzak kalmamak için ama o kişilerde şunu iyi bilsin ki herşeyin bir sınırı var!