Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
31
●728
Sen de haklısın vallahi hocam ama ben yeni öğreniyorum o da biraz insanlık edip keşke yol gösterse
Nasıl bildin yahu
Vay arkadaş uzun yıllar oldu galiba burda artık ezberlemişsiniz
Yeşekkürler yorumnuz için
inan hocam keyfini kaçırmaya değmez. Dediğim gibi keyfine bak, evine ekmeğini götür, ekmeğini ye bu tür insanları hiç takma. Boş tenekeden çok ses çıkar.
Yahu yarın okudğum ile valizleri eşyaları almaya gideceğim okullar uzadı biliyorsunu sırf onun için yol parasını çıkartayım dedim kendi kendime zaten KPSS hazırlığı vs. bir ton masraf yapıyoruz açmaz oalydım