Benim konuma da iki üç kişi var hep aynı kişiler dalga geçerek yazı yazıyorlar yada küçük düşürmeye çalışıyorlar görmezden geliyorum sırf bu forumdan uzak kalmamak için ama o kişilerde şunu iyi bilsin ki herşeyin bir sınırı var!