O kadar alıştım ki artık, bunlar ile konuşmaya dahi girmeden REPORT butonunu kullanıyorum

inan hocam keyfini kaçırmaya değmez. Dediğim gibi keyfine bak, evine ekmeğini götür, ekmeğini ye bu tür insanları hiç takma. Boş tenekeden çok ses çıkar.
Çok çok haklsıın hocam gerçekten yani ama bende de cevap verme zorunluluğu hissediyorum böyle bir huy var işte

Yahu yarın okudğum ile valizleri eşyaları almaya gideceğim okullar uzadı biliyorsunu sırf onun için yol parasını çıkartayım dedim kendi kendime zaten KPSS hazırlığı vs. bir ton masraf yapıyoruz açmaz oalydım