Bir Atasözü aklıma geldi "ağzını tutamayan hiçbir yerini tutamaz" demiş atalar.

Bu tipte insanlar banada denk geliyor bazen sinir olmamak elde değil.adam çamur atacak ya duramıyor durduramıyor kendisine hakim olamıyor çamur atınca rahatlıyorlar galiba...
https://eksisozluk.com/agzini-tutama...tamaz--3382202
Çok doğru hocam, bu tip insanların PSİKOLOJİYE göre küçüklükleri travmalarla dolu, çok ezilmişler dışlanmışlar, gerçek sosyal hayatta hiçbir yerleri yok burada bu şekilde itibar kazanmaya çalışıyorlar.