• 26-03-2020, 00:07:04
    #19
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok var sıkıntı

    iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim konuma da iki üç kişi var hep aynı kişiler dalga geçerek yazı yazıyorlar yada küçük düşürmeye çalışıyorlar görmezden geliyorum sırf bu forumdan uzak kalmamak için ama o kişilerde şunu iyi bilsin ki herşeyin bir sınırı var!
    Hocam bunlar bitmez emin ol ben de bunu anladım yani 3 gider 5 gelir 5 gider 50 geri gelir deli dolu ortalık saracak yer arıyolar
  • 26-03-2020, 00:09:10
    #20
    brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Hocam bunlar bitmez emin ol ben de bunu anladım yani 3 gider 5 gelir 5 gider 50 geri gelir deli dolu ortalık saracak yer arıyolar
    Ya sarmaya sararsin yüz yüze görüşmeye gelmezler gelsede kaybetcek bir can var ama bu tür gevsekler icin hayattan kopmaya değmiyor. Ya sabır deyip yoluma bakıyorum.
  • 26-03-2020, 00:10:03
    #21
    iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya sarmaya sararsin yüz yüze görüşmeye gelmezler gelsede kaybetcek bir can var ama bu tür gevsekler icin hayattan kopmaya değmiyor. Ya sabır deyip yoluma bakıyorum.
    Çok doğru diyorsun hocam gerçekten, hepimiz bir şeylerin uğraşı içindeyiz elimizden geldiğince çabalıyoruz, dediğin gibi sabır çekip işimize gücümüze bakmak en iyisi
  • 26-03-2020, 00:17:38
    #22
    Sadece forumda değil her yerde bu insanlar. Bu insanlar da bir nevi imtahınımız oluyorlar. Fazla takma kafana haklısın de geç.
  • 26-03-2020, 00:18:41
    #23
    ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece forumda değil her yerde bu insanlar. Bu insanlar da bir nevi imtahınımız oluyorlar. Fazla takma kafana haklısın de geç.
    Bundan sonra öyle hocam he der geçerim 😊😂 hiç çekemem yani dediğin gibi imtihan olarak görmek lazim
  • 26-03-2020, 00:27:15
    #24
    Var maalesef forumu sahibinden çok sahiplenenler.
  • 26-03-2020, 00:29:00
    #25
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var maalesef forumu sahibinden çok sahiplenenler.
    Ben onlara forumun süper kahramanı diyorum hocam 😂😂
  • 26-03-2020, 16:20:10
    #26
    nuritoparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonra bunlara tepki verince, TERBİYESİZ, ÜSLUBSUZ, BÖYLE NASIL KONUŞURSUN SEN KİMSİN?, BURASI ÖZGÜR BİR PLATFORM, Demeye başlarlar. Takma hocam sen satışını yap ekmeğini ye keyfine bak.
    Ya sen nasıl bir zırlaksın, ağlaksın, ergen.. şaka şaka. Birisinin seninle böyle konuşmasını istemezsin değil mi? Yani kendine biraz saygın var ise istememelisin.
    Forumda insanların üslubunu düzeltmesi lazım. Yoksa buranın insanların birbirine küfrettiği saçma sapan facebook gruplarından farkı kalmaz.

    Ayrıca tavsiye için teşekkürler artık bende reportlayıp geçiyorum
  • 26-03-2020, 16:26:21
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Ailede işte her çocuk bir olmuyor. Ama ne olursa olsun birbirimizi kırmamaya özen göstermeliyiz.