iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya sarmaya sararsin yüz yüze görüşmeye gelmezler gelsede kaybetcek bir can var ama bu tür gevsekler icin hayattan kopmaya değmiyor. Ya sabır deyip yoluma bakıyorum.
Çok doğru diyorsun hocam gerçekten, hepimiz bir şeylerin uğraşı içindeyiz elimizden geldiğince çabalıyoruz, dediğin gibi sabır çekip işimize gücümüze bakmak en iyisi