nuritoparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra bunlara tepki verince, TERBİYESİZ, ÜSLUBSUZ, BÖYLE NASIL KONUŞURSUN SEN KİMSİN?, BURASI ÖZGÜR BİR PLATFORM, Demeye başlarlar. Takma hocam sen satışını yap ekmeğini ye keyfine bak.
Ya sen nasıl bir zırlaksın, ağlaksın, ergen.. şaka şaka. Birisinin seninle böyle konuşmasını istemezsin değil mi? Yani kendine biraz saygın var ise istememelisin.
Forumda insanların üslubunu düzeltmesi lazım. Yoksa buranın insanların birbirine küfrettiği saçma sapan facebook gruplarından farkı kalmaz.

Ayrıca tavsiye için teşekkürler artık bende reportlayıp geçiyorum