Benim konuma da iki üç kişi var hep aynı kişiler dalga geçerek yazı yazıyorlar yada küçük düşürmeye çalışıyorlar görmezden geliyorum sırf bu forumdan uzak kalmamak için ama o kişilerde şunu iyi bilsin ki herşeyin bir sınırı var!
Hocam bunlar bitmez emin ol ben de bunu anladım yani 3 gider 5 gelir 5 gider 50 geri gelir deli dolu ortalık saracak yer arıyolar