brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aha da tam olarak onu yazdı hocam Nasıl bildin yahu Vay arkadaş uzun yıllar oldu galiba burda artık ezberlemişsiniz Yeşekkürler yorumnuz için
O kadar alıştım ki artık, bunlar ile konuşmaya dahi girmeden REPORT butonunu kullanıyorum inan hocam keyfini kaçırmaya değmez. Dediğim gibi keyfine bak, evine ekmeğini götür, ekmeğini ye bu tür insanları hiç takma. Boş tenekeden çok ses çıkar.