Aha da tam olarak onu yazdı hocam

Nasıl bildin yahu

Vay arkadaş uzun yıllar oldu galiba burda artık ezberlemişsiniz

Yeşekkürler yorumnuz için
O kadar alıştım ki artık, bunlar ile konuşmaya dahi girmeden REPORT butonunu kullanıyorum

inan hocam keyfini kaçırmaya değmez. Dediğim gibi keyfine bak, evine ekmeğini götür, ekmeğini ye bu tür insanları hiç takma. Boş tenekeden çok ses çıkar.