Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk zamanlarım..
Yahu hocam ama haksız mıyım? Bilmemek mi ayıp ? İnsan gibi uyar net oturmamış olabilir bir şeyler niye hemen şikayet de şikayet diye tutturuyorsun? Nereden biliyorlar insanların niyetlerini