Bir Atasözü aklıma geldi "ağzını tutamayan hiçbir yerini tutamaz" demiş atalar.

Bu tipte insanlar banada denk geliyor bazen sinir olmamak elde değil.adam çamur atacak ya duramıyor durduramıyor kendisine hakim olamıyor çamur atınca rahatlıyorlar galiba...
https://eksisozluk.com/agzini-tutama...tamaz--3382202