Forum kurallarını kabul ederek üye oluyorsunuz. Bir zahmet okuyun.
Hocam kuralları zaten okudum, ancak tam olarak kafamda şunu oturtamadım : Evet aynı konuyu 2. kez açmak yasak, ama fiyat değişikliği yaptığım için, tüm scriptleri tek bir yere topladığım için farklı bir konuymuş gibi geldi o yüzden açtım, yine de bence PM yoluyla düzgünce belirtmek İNSANLIK gerektirir. Herkes yapamaz bunu
Senin satman onun satamamasi demektir hocam çok net. Alışırsın zamanla.
Doğru hocam, çok doğru sen de haklısın. Zamanla alışacağız daha çömeziz buralarda

Teşekkür ederim yorumunuz için