Complexity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum kurallarını kabul ederek üye oluyorsunuz. Bir zahmet okuyun.
Hocam kuralları zaten okudum, ancak tam olarak kafamda şunu oturtamadım : Evet aynı konuyu 2. kez açmak yasak, ama fiyat değişikliği yaptığım için, tüm scriptleri tek bir yere topladığım için farklı bir konuymuş gibi geldi o yüzden açtım, yine de bence PM yoluyla düzgünce belirtmek İNSANLIK gerektirir. Herkes yapamaz bunu



PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin satman onun satamamasi demektir hocam çok net. Alışırsın zamanla.
Doğru hocam, çok doğru sen de haklısın. Zamanla alışacağız daha çömeziz buralarda Teşekkür ederim yorumunuz için