• 30-11-2019, 11:30:59
    #28
    Ne kadar olacağının hiç bir önemi yok. 3000 tl bile olsa ertesi gün elektriğe suya gıdaya zam gelecek dengeleyecek.
    Hayatımızda değişen tek şey rakamlar oluyor. İsterse 5000 tl olsun ama ekmek 5 tl olacak.

    Alım gücümüz yükseltilmeli asgari ücret değil.
  • 30-11-2019, 11:55:47
    #29
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşten çıkarmalar da haliyle artacak diyebiliriz yani. 2 kişinin yapacağı işi tek kişiye yaptırmaya çalışacaklar.
    Bunu yeltenenler olacak lakin devlet faktörü burda ortaya çıkacak işletmelerden alınan belli vergileri düşürecek ve aslında çarpan etkisi yaratmış olacak yapılmayacak bir sistem değil ilgilenilirse gayet başarılı olur.
  • 30-11-2019, 11:56:36
    #30
    2.800 + 3000 tl arasında olması gerekiyo fakat imkansız en fazla olacağı 2.500
  • 30-11-2019, 11:58:06
    #31
    Aynı kalmalı
  • 30-11-2019, 11:58:09
    #32
    ​5 bin yazanlar dalga geçiyor sanırım ​​​
  • 30-11-2019, 12:05:47
    #33
    Üyeliği durduruldu
    CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yeltenenler olacak lakin devlet faktörü burda ortaya çıkacak işletmelerden alınan belli vergileri düşürecek ve aslında çarpan etkisi yaratmış olacak yapılmayacak bir sistem değil ilgilenilirse gayet başarılı olur.
    Aynen öyle hocam, devlet denetimi sıkı tutup işletme vergilerinin bir kısmını düşürürse hem keyfi işten çıkarmalar azalır, hem de iş veren faydalanır. Emin ol asgari ücretin artmasını bende çok istiyorum, annem de asgari ücretle bir fabrikada çalışıyor 👍.
  • 30-11-2019, 12:09:57
    #34
    İnsanların alım gücü arttırılsın yeter. Adam asgari ücrete zam yapıyor herşeye zam yapıyor.e neye yaradı o zam?
  • 30-11-2019, 12:14:52
    #35
    Bir isletme sahibi olarak cok cok artmasini istemem. Gercekten maliyetler cok fazla. Vergiler desen yoruyor. Yani kucuk isletmeler dengeyi kurmakta cok ama cok zorlaniyor.

    Calisan gozunden bakinca, keske 5 bin tl olsa, hem calisanin hem de isverenin cark rahat donse.

    Gercek su ki; mevcut pozisyonda asgari ucret 2.300 TL yi gecmez.

    Saygilar.
  • 30-11-2019, 12:16:08
    #36
    bence vermesinler hiç 500 de geri alsınlar zaten asgari ücretliler ölüyor komple gebersin zor gerçekten halimiz yaman