Bir isletme sahibi olarak cok cok artmasini istemem. Gercekten maliyetler cok fazla. Vergiler desen yoruyor. Yani kucuk isletmeler dengeyi kurmakta cok ama cok zorlaniyor.

Calisan gozunden bakinca, keske 5 bin tl olsa, hem calisanin hem de isverenin cark rahat donse.

Gercek su ki; mevcut pozisyonda asgari ucret 2.300 TL yi gecmez.

Saygilar.