Bunu yeltenenler olacak lakin devlet faktörü burda ortaya çıkacak işletmelerden alınan belli vergileri düşürecek ve aslında çarpan etkisi yaratmış olacak yapılmayacak bir sistem değil ilgilenilirse gayet başarılı olur.
Aynen öyle hocam, devlet denetimi sıkı tutup işletme vergilerinin bir kısmını düşürürse hem keyfi işten çıkarmalar azalır, hem de iş veren faydalanır. Emin ol asgari ücretin artmasını bende çok istiyorum, annem de asgari ücretle bir fabrikada çalışıyor 👍.