gönlümden kopan 5000 bin tl hocam biraz daha az yiyip, az yedirip rahatlıkla 5000 bin tl yapabilirdim ben tepede olsaydım
%12 gibi bir artırma yaparlar bence
Mevcut Türkiye şartlarında asgari ücret minimum 2.800 tl olması gerekiyor fakat bu yıl olacağı taş patlasın 2.200tl. Fazlasını beklemeyin az veriyolar kürekle geri alıyorlar
aynen sana katiliyorum ülkemizde herşey daha güzel olcakdi sözde ne güzeli herşey daha berbat açlikdan karnimiza taş basiyoruz
3000₺ olursa eğer emin olun ki ekonomik kriz daha çabuk atlatılır.
Sebebiyse tüketime olan düşkünlüğümüz, tüketince esnaf kazanacak kazandıkça vergi verecek mal alacak, aldıkça üretim yapılacak yani domino etkisi olarak düşünebilirsiniz.
İşten çıkarmalar da haliyle artacak diyebiliriz yani. 2 kişinin yapacağı işi tek kişiye yaptırmaya çalışacaklar.