CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3000₺ olursa eğer emin olun ki ekonomik kriz daha çabuk atlatılır.


Sebebiyse tüketime olan düşkünlüğümüz, tüketince esnaf kazanacak kazandıkça vergi verecek mal alacak, aldıkça üretim yapılacak yani domino etkisi olarak düşünebilirsiniz.
İşten çıkarmalar da haliyle artacak diyebiliriz yani. 2 kişinin yapacağı işi tek kişiye yaptırmaya çalışacaklar.