Ne kadar olacağının hiç bir önemi yok. 3000 tl bile olsa ertesi gün elektriğe suya gıdaya zam gelecek dengeleyecek.
Hayatımızda değişen tek şey rakamlar oluyor. İsterse 5000 tl olsun ama ekmek 5 tl olacak.

Alım gücümüz yükseltilmeli asgari ücret değil.