Kapıma 5 DK Önce Polis ve Bekçi Geldi
69
●3.377
- 21-10-2019, 02:09:53
- 21-10-2019, 02:15:38Kıstım hocam sesi arada verip kısıyorum da ....cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2019, 09:12:04Sizce yüksek ses çıkmıyorsa neden şikayet etsinler , kendi evimde de harman kardon 5.1 ses sistemi mevcut. Sesini normal düşük seviyede de tutsam bas oranı olduğu için ve duvarlara montaj olduğu için 1 üst kat da oturan babam bile şikayet ediyor. Yani siz fark etmeseniz de normalden 1 tık daha yüksek açtığınız ses ( bass ) sorun yaratabiliyor.
- 21-10-2019, 09:51:04Ucuz yirtmissin kardes piskopat komsularin olsaydi direk cezayi kendileri keserdi.sana tavsiyem gurultu yapma
- 21-10-2019, 09:57:16Şu da var yalnız size yüksek gelmeyen ses başkasına yüksek gelebilir.Bazen yüksek konuşmalar bile aşağıya veya yukarıya ses olarak gidiyor.Bu devamlı tekrarlanırsa sinirlenen olabiliyor.Allah'a şükür biz öğrenci evindeyken bizim komuşular hiç arıza çıkartmamıştı ses yaptığımızda ama gerçekten olan var.Çocuğu uyumayan olabilir işten gelmiş işe gidecek olabilir.Biraz da empati yapmak lazım.