• 21-10-2019, 02:08:42
    #37
    Türkiye'de okumadığım için bir kez daha şükrettim. Allah kolaylık versin
  • 21-10-2019, 02:09:53
    #38
    enesrendeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de okumadığım için bir kez daha şükrettim. Allah kolaylık versin

    https://www.youtube.com/watch?v=FiMKPilWCME
  • 21-10-2019, 02:13:07
    #39
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza şimdi 1450 liramı 120-150 arası birşeymi 150 lira falansa açıcam sesi.Delirttiler beni, tv de izlemeyelim ozaman =?
    1450 lira
  • 21-10-2019, 02:15:38
    #40
    cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1450 lira
    Kıstım hocam sesi arada verip kısıyorum da ....
  • 21-10-2019, 09:12:04
    #41
    Sizce yüksek ses çıkmıyorsa neden şikayet etsinler , kendi evimde de harman kardon 5.1 ses sistemi mevcut. Sesini normal düşük seviyede de tutsam bas oranı olduğu için ve duvarlara montaj olduğu için 1 üst kat da oturan babam bile şikayet ediyor. Yani siz fark etmeseniz de normalden 1 tık daha yüksek açtığınız ses ( bass ) sorun yaratabiliyor.
  • 21-10-2019, 09:45:35
    #42
    Sana tavsiyem şikayet edebilecek teyze amca varsa küçük bir hediye al, özür dile.
    Dikkat edeceğini belirt. Hastalık var, erken yatması gerekenler var. 5+1sesi kısık ta olsa rahatsız edebilir.
  • 21-10-2019, 09:51:04
    #43
    Ucuz yirtmissin kardes piskopat komsularin olsaydi direk cezayi kendileri keserdi.sana tavsiyem gurultu yapma
  • 21-10-2019, 09:57:16
    #44
    Şu da var yalnız size yüksek gelmeyen ses başkasına yüksek gelebilir.Bazen yüksek konuşmalar bile aşağıya veya yukarıya ses olarak gidiyor.Bu devamlı tekrarlanırsa sinirlenen olabiliyor.Allah'a şükür biz öğrenci evindeyken bizim komuşular hiç arıza çıkartmamıştı ses yaptığımızda ama gerçekten olan var.Çocuğu uyumayan olabilir işten gelmiş işe gidecek olabilir.Biraz da empati yapmak lazım.
  • 21-10-2019, 10:50:03
    #45
    Bence canları sıkılıyor baktılar sen eğleniyorsun kıskançlıktan yapmışlardır bidaki sefere onlarıda cağırmayı dene bence