Şu da var yalnız size yüksek gelmeyen ses başkasına yüksek gelebilir.Bazen yüksek konuşmalar bile aşağıya veya yukarıya ses olarak gidiyor.Bu devamlı tekrarlanırsa sinirlenen olabiliyor.Allah'a şükür biz öğrenci evindeyken bizim komuşular hiç arıza çıkartmamıştı ses yaptığımızda ama gerçekten olan var.Çocuğu uyumayan olabilir işten gelmiş işe gidecek olabilir.Biraz da empati yapmak lazım.