• 21-10-2019, 01:25:24
    #10
    Ripped adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecenin bu saatinde hiç güleceğim yoktu. Allah da seni güldürsün kardeşim Aynı durumu ben 3 kişi kaldığım öğrenci evinde yaşamıştım, sınav dönemi bitince işsizlikten müziği fazla kaçırdığımız bir gün kapıya polis geldi. Arkadaş kapıyı çalan şarkıyı söylerek açınca savunulacak tek konu hoparlörlerin ses kalitesiydi

    Komşuların zor zamanlar geçiriyor olabilir, birkaç hafta sessiz müzik dinlersen ceza almazsın. Hatırladığım kadarıyla 120-150 civarı bir para cezası vardı. İş mahkemeye taşınırsa daha büyük bir meblağ da söz konusu olabilir.
    cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1450 TL yüksek ses cezası.
    Benim bulunduğum bina da her gece kavga var her 3 gün de bir polis çağırıyorum. Bir şey olduğu yok gücü öğrenci olana yetiyor galiba ailelere ses yok kimseden.
    Ceza şimdi 1450 liramı 120-150 arası birşeymi 150 lira falansa açıcam sesi.Delirttiler beni, tv de izlemeyelim ozaman =?
  • 21-10-2019, 01:25:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Valla hocam öyle garip bir milletiz ki komşusu karısını öldüresiye dövüyor olsa " Aman aile içi biz karışmayalım" deyip susan insanlar, şikayet olsun diye şikayet ediyorlar işte
  • 21-10-2019, 01:27:36
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sikayet uzerine ceza yazilmaz, yazilamaz. Bir daha sikayet edilirse ceza yazariz diyen memura da ne hakla, neye dayanarak ceza yazacagini sorun. Oyle teksas mi orasi? Kanun var nizam var!
    Polis desibel olcum cihazi ile gelir ve ortam dinlemesi yapar, ona gore ceza keser o da gece 12'yi gectiyse.
    Ayrica size normal gelebilir ses ama gece daha cok duyulur, ozellikle alt veya ust katta cunku ses yalitimi tavanlarda duvarlara gore (tugla duvar) azdir.
    Sesten değilde bass çok gidiyor olabilirmis.Bass sitemi çok sağlam ama sesi fazla vermiyorum.
  • 21-10-2019, 01:28:05
    #13
    Logitech Z5500 Birazda şans ile öğrencinin kalamadığı bir siteden son ses açardım. Okulun hocasından, emekli avukat dahi oturuyordu blokta.
    5 kat üstümdeki apartman yöneticisi kek getirip hayırdır neyi kutluyorsunuz diye gülerdi Valla ben Tekirdağ'da çok güzel öğrencilik hayatı geçirdim. Ama sanırım İstanbul ve bazı şehirlerde yerliler bu olaylara çok tepkili.
  • 21-10-2019, 01:28:50
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sikayet uzerine ceza yazilmaz, yazilamaz. Bir daha sikayet edilirse ceza yazariz diyen memura da ne hakla, neye dayanarak ceza yazacagini sorun. Oyle teksas mi orasi? Kanun var nizam var!
    Polis desibel olcum cihazi ile gelir ve ortam dinlemesi yapar, ona gore ceza keser o da gece 12'yi gectiyse.
    Ayrica size normal gelebilir ses ama gece daha cok duyulur, ozellikle alt veya ust katta cunku ses yalitimi tavanlarda duvarlara gore (tugla duvar) azdir.
    saat 12 den önce olsa sıkıntı olmuyormu acaba hocam.
  • 21-10-2019, 01:30:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Benzer bir sorun ben de yaşamıştım. 2 üst katımızdaki kadın hayatın bütün stresini bizden çıkartmaya çalışıyordu. Gece 12den sonra koltuğu çekip yatak haline getirme hakkımız, kapı açma kapama hakkımız yoktu hatta gece asansör bile kullanmayın diyordu. 2 üst katımız. Sonra bir gün, evde hiç ses yokken asansörün bizim katta durduğunu gördüm. Kadın kapıdan bizi dinliyordu. Açtım kapıyı "bir daha bu şekilde görürsem polise şikayet edicem" deyip yüzüne kapattım ondan sonra da bir şikayetmiş, bir tepkiymiş vs. gelmedi.
  • 21-10-2019, 01:31:22
    #16
    AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logitech Z5500 Birazda şans ile öğrencinin kalamadığı bir siteden son ses açardım. Okulun hocasından, emekli avukat dahi oturuyordu blokta.
    5 kat üstümdeki apartman yöneticisi kek getirip hayırdır neyi kutluyorsunuz diye gülerdi Valla ben Tekirdağ'da çok güzel öğrencilik hayatı geçirdim. Ama sanırım İstanbul ve bazı şehirlerde yerliler bu olaylara çok tepkili.
    İzmirdeyim hocam.Sıkıntı rahatsız olan yan komşum değil aile adamlar çocuklu falan aşşağıdakı 2 tane kıçıkırık kızlar şikayet ediyorlar.
  • 21-10-2019, 01:31:42
    #17
    tüm bina toplu imza alırsa sizi atabilir, aksi takdirde kanıtsız hiç bir şey yapamzlar, ses kaydı vs izinsiz olacağı için kanıt sayılmaz. Uğraşırım diyorsanız makul desibel seviyesini araştırın desibel cihazı alın vb. ...
  • 21-10-2019, 01:32:38
    #18
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sesten değilde bass çok gidiyor olabilirmis.Bass sitemi çok sağlam ama sesi fazla vermiyorum.
    Bas varsa ve sikayet edenler alt katta ise 3 kat daha dikkatli olmaniz gerek.

    Bunun tek cozumu o zaman cok iyi bir kulak ustu kullaklik. Acin muzigi ve dilediginiz gibi dinlersiniz.