• 21-10-2019, 11:21:23
    #46
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenciyim ve evde tek kalıyorum, normal bir ses ile haram oldu gençliğim bak dinliyordum.Evde 5+1 var ama tabiki ses yüksek değildi çok eminim.Alt katta öğrenci kızlar kalıyor ve eminimki onlara ses gitmiyordur.Bazı günler gitmiş olabilir ama bugün kesinlikle ve kesin gitmemiştir.Kapıma biraz önce kapım çaldı ve arkadaşımı beklyordum koşa koşa gittim müzik sesi falan kısmadım, ama kapıda polis ve bekçı vardı.Öğrencimisin ve kaç kışı kalıyorunuz diye sordu evet ve tek kalıyorum diye cep verdim. Yüksek sesten komşularınzı şikaytçi olmuş dedi. Komiserim sesi duyuyorsun ses bu dedim.Poliste mahçup bir şekilde bir daha tekrarlanır ise cezai işlem uygulamak zorunda kalıcaz dedi.Peki bu haksız olanı nasıl kanıtlarım ve caza fiyatı ne kadar bilgisi olan varmıdır ?
    Hocam konuyu açma saatine bakacak olursak 01:16 civarı ve konu başlığında 5 dakika önce açtığınız yazıyor. Belki gündüz saatlerinde dinlemiş olsaydınız ses fazla yankı yapmazdı.Malumunuz gece ses 2-4 katına kadar çıkabiliyor.
    Bence gidip yaptığın şey için haklı olsan bile özür dilemendir insanlardan
  • 21-10-2019, 12:37:51
    #47
    Ses yüksekliğini bilemiyorum ancak bass çok rahatsız edebiliyor. Güp güp deprem zannedip gözlerim çakmak gibi oluyor bazen.
  • 21-10-2019, 13:53:27
    #48
    dinlenilen şarkıdan dolayı ceza kesebilirler bence
  • 21-10-2019, 15:41:30
    #49
    Geçmiş olsun.. Ses kısıktır eminim ama biraz daha kıs bence boşver. Belkide gerçekten duyuluyordur, ya da birileri seni kafaya takmış olabilir. Kafa bantlı kulaklık al ver bası.
  • 21-10-2019, 16:31:58
    #50
    polis görevini yapsa suçlu oluyor Sizi biri sikayet etmiş anos üzerine karakol ekibi gelip sizi uyarmış dediği gibi 2.ci seferde 5326 sayılı kabahatler kanuna çerçevesinde cezai işlem uygulayabilir. 2019 Yılı İçin 153 TL Dilerse 2 Maddedende Yazabilir.Gürültü Ve Rahatsız Etme
  • 21-10-2019, 17:43:45
    #51
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    polis görevini yapsa suçlu oluyor Sizi biri sikayet etmiş anos üzerine karakol ekibi gelip sizi uyarmış dediği gibi 2.ci seferde 5326 sayılı kabahatler kanuna çerçevesinde cezai işlem uygulayabilir. 2019 Yılı İçin 153 TL Dilerse 2 Maddedende Yazabilir.Gürültü Ve Rahatsız Etme
    Polise lafımızmıvar polise lafımız mı var. Boş boş cevap yazmak için yazmayın.
  • 21-10-2019, 18:49:26
    #52
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenciyim ve evde tek kalıyorum, normal bir ses ile haram oldu gençliğim bak dinliyordum.Evde 5+1 var ama tabiki ses yüksek değildi çok eminim.Alt katta öğrenci kızlar kalıyor ve eminimki onlara ses gitmiyordur.Bazı günler gitmiş olabilir ama bugün kesinlikle ve kesin gitmemiştir.Kapıma biraz önce kapım çaldı ve arkadaşımı beklyordum koşa koşa gittim müzik sesi falan kısmadım, ama kapıda polis ve bekçı vardı.Öğrencimisin ve kaç kışı kalıyorunuz diye sordu evet ve tek kalıyorum diye cep verdim. Yüksek sesten komşularınzı şikaytçi olmuş dedi. Komiserim sesi duyuyorsun ses bu dedim.Poliste mahçup bir şekilde bir daha tekrarlanır ise cezai işlem uygulamak zorunda kalıcaz dedi.Peki bu haksız olanı nasıl kanıtlarım ve caza fiyatı ne kadar bilgisi olan varmıdır ?
    Senin için yüksek ile komşular için yüksek ses nedir ayırt edemezsin.
    Evin yalıtımı iyi değilse o ses yan odadan zor duyulurken üst kattan ciddi şekilde duyulabiliyor.
    Yani değerli kardeşim insanların öğrencilere ve bekarlara ev kirlamak istememesinin nedeni tam da bu.
    5+1 ile müzik dinlemek istiyorsan çok para kazanıp müstakil bir eve geçmeni öneririm.
    Kendin de başka zamanlar sesi fazla açmış olabileceğini kabul ediyorsun.
    O zamanlar kendilerini tutmuş komşular bugün artık daha az ses düzeyinde şikayetçi olmuşlar.
    Ki konuyu gece 1 de açmışsın kusura bakma ama o saatte 5+1 den müzik dinliyorsan şikayet edilmeyi geçtip sopayı bile hakediyorsun demektir.
    Apartmanda yaşamanın kuralları var. Apartmanda yaşarken kendini eğlendirecek kadar yüksek sesli müzik dinleyemezsin.
    Kulaklık diye bir şey var, tak kulağına sesini sonuna kadar aç.
    Haksız diye bir şey kanıtlayamazsın, kabahatlar kanununa göre ceza yersin. 153 lira.
    Tekrar ederse komşular dava açabilirler. Ve her gün 2 komşu şikayet etse her gün ceza yersin.
    Komşularını rahatsız etmemeye dikkat et, çünkü bu cezayı yersen iptal için dava açman lazım, 2 tane komşun şahitlik ederse sürekli gürültü yapıyor yüksek sesle müzik dinliyor diye davayı da kazanamazsın.
    Senin için az olan müzik sesi komşular için yüksek olabilir.
    Yani kendi evime çıktım diye abartma değerli kardeşim, evde ananızın babanızın şunun sesini kıs demesinin bir nedeni var.
    Evde şunun sesini kıs diyen biri olmadığı zaman kendine hakim olamıyorsan komşularla problem yaşamaya başlarsın.
    Bir evde yalnız yaşamanın getirdiği özgürlük ve keyfin yanında, uyman gereken yükümlülükler ve sorumluluklar var.
    Gece 1 de müzik dinlemek diye bir şey olmaz, gece 1 de kısık ses, gündüz yüksek sesten daha çok duyulur.
    akşam 22 den sonra televizyon ya da müzik kulaklıkla dinlenir.
    İnşallah daha dikkatli olursun. Bizim apartmanda böyle bir şey olsa ben de komşuların da muhtemelen polisi aramazdık, polisi aramak zorunda kalan sen olurdun.
  • 21-10-2019, 19:50:48
    #53
    Hocam yapacağınız en iyi şey iş olay tekrar polise gitmeden yan ve alt komşularınızı ziyaret edip tatlı bir dille sesden rahatsız olup olmadıklarını sorup ne derece ses gittiğiniz öğrenmek ve polisi aramalarına gerek olmadığını söyleyerek gürültü olursa size gelmelerini söyleyebilirsiniz.Bu şekilde çok gürültü gidiyorsa akşamları ona göre müzik dinlersiniz.Anlayışlı bir komşuysa eğer polisle falan uğraşmamış olursunuz.
  • 22-10-2019, 01:50:34
    #54
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin için yüksek ile komşular için yüksek ses nedir ayırt edemezsin.
    Evin yalıtımı iyi değilse o ses yan odadan zor duyulurken üst kattan ciddi şekilde duyulabiliyor.
    Yani değerli kardeşim insanların öğrencilere ve bekarlara ev kirlamak istememesinin nedeni tam da bu.
    5+1 ile müzik dinlemek istiyorsan çok para kazanıp müstakil bir eve geçmeni öneririm.
    Kendin de başka zamanlar sesi fazla açmış olabileceğini kabul ediyorsun.
    O zamanlar kendilerini tutmuş komşular bugün artık daha az ses düzeyinde şikayetçi olmuşlar.
    Ki konuyu gece 1 de açmışsın kusura bakma ama o saatte 5+1 den müzik dinliyorsan şikayet edilmeyi geçtip sopayı bile hakediyorsun demektir.
    Apartmanda yaşamanın kuralları var. Apartmanda yaşarken kendini eğlendirecek kadar yüksek sesli müzik dinleyemezsin.
    Kulaklık diye bir şey var, tak kulağına sesini sonuna kadar aç.
    Haksız diye bir şey kanıtlayamazsın, kabahatlar kanununa göre ceza yersin. 153 lira.
    Tekrar ederse komşular dava açabilirler. Ve her gün 2 komşu şikayet etse her gün ceza yersin.
    Komşularını rahatsız etmemeye dikkat et, çünkü bu cezayı yersen iptal için dava açman lazım, 2 tane komşun şahitlik ederse sürekli gürültü yapıyor yüksek sesle müzik dinliyor diye davayı da kazanamazsın.
    Senin için az olan müzik sesi komşular için yüksek olabilir.
    Yani kendi evime çıktım diye abartma değerli kardeşim, evde ananızın babanızın şunun sesini kıs demesinin bir nedeni var.
    Evde şunun sesini kıs diyen biri olmadığı zaman kendine hakim olamıyorsan komşularla problem yaşamaya başlarsın.
    Bir evde yalnız yaşamanın getirdiği özgürlük ve keyfin yanında, uyman gereken yükümlülükler ve sorumluluklar var.
    Gece 1 de müzik dinlemek diye bir şey olmaz, gece 1 de kısık ses, gündüz yüksek sesten daha çok duyulur.
    akşam 22 den sonra televizyon ya da müzik kulaklıkla dinlenir.
    İnşallah daha dikkatli olursun. Bizim apartmanda böyle bir şey olsa ben de komşuların da muhtemelen polisi aramazdık, polisi aramak zorunda kalan sen olurdun.
    Sopa falan hayırdır dağ başımı burası. İlk defa kendi evime çıkmıyorum 5 yıldır okuyorum ve 5 yıldır kiradayım.Bilip bilmeden saçma sapan konuşmaların çok olumsuz. Sopayla gelenin karşılığı sopadır kendinizi ne zannediyorsunuzda sopa falan ?? hayırdır yani nerden geliyor bu düşüncenin kaynağı.