• 21-10-2019, 01:34:07
    #19
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzer bir sorun ben de yaşamıştım. 2 üst katımızdaki kadın hayatın bütün stresini bizden çıkartmaya çalışıyordu. Gece 12den sonra koltuğu çekip yatak haline getirme hakkımız, kapı açma kapama hakkımız yoktu hatta gece asansör bile kullanmayın diyordu. 2 üst katımız. Sonra bir gün, evde hiç ses yokken asansörün bizim katta durduğunu gördüm. Kadın kapıdan bizi dinliyordu. Açtım kapıyı "bir daha bu şekilde görürsem polise şikayet edicem" deyip yüzüne kapattım ondan sonra da bir şikayetmiş, bir tepkiymiş vs. gelmedi.
    Hocam o nasıl bi kadın la düşünsene gecenin ikisi kapınızın arkasında biri sizin evi dinliyor buradan korktum.
  • 21-10-2019, 01:34:32
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza şimdi 1450 liramı 120-150 arası birşeymi 150 lira falansa açıcam sesi.Delirttiler beni, tv de izlemeyelim ozaman =?
    Polisi arayacak kişi kafayı bozup aynı olaydan dolayı mahkemeye verebilir. Tam işleyişi bilmiyorum ama eğer çok sinir olduysanız 5 dk son ses dinleyin sonra kapatın. Polis geldiğinde ses yoksa ceza da yok demektir.

    Tavsiyelerimin genel ahlaka aykırılığı affola, öğrenciyken bizi polise şikayet edip sonraki akşam 10 kişi gürültü yapan komşum aklıma geldi.
  • 21-10-2019, 01:36:48
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sana kısık gelen ses başkasına duyuluyor olabilir.Kimse neden seni durduk yere şikayet etsin güzel kardeşim? bizim duvarlar cok ince şu an bulunduğumuz apartmanda adamın yürümesi tuvalete girmesi afedersiniz osursa neredeyse duyacağız.
  • 21-10-2019, 01:37:57
    #22
    AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logitech Z5500 Birazda şans ile öğrencinin kalamadığı bir siteden son ses açardım. Okulun hocasından, emekli avukat dahi oturuyordu blokta.
    5 kat üstümdeki apartman yöneticisi kek getirip hayırdır neyi kutluyorsunuz diye gülerdi Valla ben Tekirdağ'da çok güzel öğrencilik hayatı geçirdim. Ama sanırım İstanbul ve bazı şehirlerde yerliler bu olaylara çok tepkili.
    Ripped adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polisi arayacak kişi kafayı bozup aynı olaydan dolayı mahkemeye verebilir. Tam işleyişi bilmiyorum ama eğer çok sinir olduysanız 5 dk son ses dinleyin sonra kapatın. Polis geldiğinde ses yoksa ceza da yok demektir.

    Tavsiyelerimin genel ahlaka aykırılığı affola, öğrenciyken bizi polise şikayet edip sonraki akşam 10 kişi gürültü yapan komşum aklıma geldi.
    2.Sefere polis geldiğinde beinm evimdemi ölcüm yapıcak neye göre yapıcak. Veya aşşağı komşunun eve gidicek onların evden habersizmi yapıcak bunlar nasıl oluyor bilginiizvarmı.
  • 21-10-2019, 01:38:56
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Ersa111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o nasıl bi kadın la düşünsene gecenin ikisi kapınızın arkasında biri sizin evi dinliyor buradan korktum.
    Dediğim gibi, odam asansöre çok yakın olduğu için gecenin bir vakti asansörün bizim katta durduğunu fark ettim ve hemen mercekten baktım. Görüntü korkutucu oluyor ve ciddi anlamda rahatsız ediyor. Özelini, hayatını, konuşmanı vs. hepsini dinlemeye çalışan biri var. Büyük ihtimal apartmanda ses çıkartan başka bir daire var ve öğrenciyiz diye bizden geliyor sanıyordu. Gereken cevabı verince sustu tabi ki.

    Konu sahibine istinaden de şunları belirtmek istiyorum,

    nacizane tavsiyem; şikayet eden kişilerle aranızda usumet yoksa gidip kapısını çalın ve şunu söyleyin. "ben kimi zaman rahatsız edici bir ses düzeyinde olduğumu fark edemiyorum. Sizden ricam, telefon numaramı versem ve sesten rahatsız olursanız bir kere en azından çaldırır veya mesaj atar mısınız? böylece sizi minimum düzeyde rahatsız ederim ve hem siz sorun yaşamazsınız hem de içim rahat olur."

    Eski evimde alt komşuma bu şekilde söylemiştim. Alta su sızdırıyor ve en az 10 kere tesisatçı gelmesine rağmen geçmemişti. O da bu olayın sinirini hiç sesimiz çıkmazken kapımıza dayanarak ses yapıyorsunuz diye bağırarak geçirtiyordu. En son böyle bir çözüm getirdim ve zaten sesimiz çıkmadığı için bir kere bile aramadı. Komşuları iyi seçmek lazım, kötü komşu yerine 500-1000 lira daha fazla verir iyi komşuya sahip olurum.
  • 21-10-2019, 01:39:03
    #24
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana kısık gelen ses başkasına duyuluyor olabilir.Kimse neden seni durduk yere şikayet etsin güzel kardeşim? bizim duvarlar cok ince şu an bulunduğumuz apartmanda adamın yürümesi tuvalete girmesi afedersiniz osursa neredeyse duyacağız.
    Hocam kendimden çok eminim cidden aşşağıda psikopat bir kız oturuyor.
  • 21-10-2019, 01:40:15
    #25
    şarkıyı begenmemişlerdir norm aç onlara rap dersi yada eksik etek
  • 21-10-2019, 01:41:19
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş Olsun.
  • 21-10-2019, 01:41:36
    #27
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şarkıyı begenmemişlerdir norm aç onlara rap dersi yada eksik etek
    Hhahha Geçen gün arkadaşlar var iken sesi açmıştık. Ozaman da gelmişti kız ozaman arkadaşım müziğin seside geliyormu ne dinliyoruz diyince ama. Even şehinşah dinliyosunuz dmeişti.



    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş Olsun.
    Teşekkür ederim.