• 22-10-2019, 01:56:08
    #55
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sopa falan hayırdır dağ başımı burası. İlk defa kendi evime çıkmıyorum 5 yıldır okuyorum ve 5 yıldır kiradayım.Bilip bilmeden saçma sapan konuşmaların çok olumsuz. Sopayla gelenin karşılığı sopadır kendinizi ne zannediyorsunuzda sopa falan ?? hayırdır yani nerden geliyor bu düşüncenin kaynağı.
    Kardeşim herkese ters cevap vermene gerek yok yaptığın şey yanlış gece yere iğne düşse ses çıkartır ve insanlar rahatsız olur bende öğrenciyim bende evde yaşıyorum ve kimseyi bu denli rahatsız etmiyorum ama zamanında beni rahatsız edenler oldu gerekenler yapıldı.

    Herkes sen veya ben gibi öğrenci değil sabah işe giden var çocuğu uyuyamayan var yani mümkün mertebe 11den sonra ses yapma ki insanların hakkına girme.
  • 22-10-2019, 02:03:32
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sikayet uzerine ceza yazilmaz, yazilamaz. Bir daha sikayet edilirse ceza yazariz diyen memura da ne hakla, neye dayanarak ceza yazacagini sorun. Oyle teksas mi orasi? Kanun var nizam var!
    Polis desibel olcum cihazi ile gelir ve ortam dinlemesi yapar, ona gore ceza keser o da gece 12'yi gectiyse.
    Ayrica size normal gelebilir ses ama gece daha cok duyulur, ozellikle alt veya ust katta cunku ses yalitimi tavanlarda duvarlara gore (tugla duvar) azdir.
    Hocam adam öğrenci zaten, sorması biraz problem olur.

    Eyvallah de geç kardeşim, yaptır bir baklava alttaki kızlara ikram et özür dile.
  • 22-10-2019, 13:27:21
    #57
    Bekçiler görev sınırını aşıyor gibi görünüyor.

    https://www.sozcu.com.tr/2019/gundem...asadi-5404465/
  • 22-10-2019, 14:09:54
    #58
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekçiler görev sınırını aşıyor gibi görünüyor.

    https://www.sozcu.com.tr/2019/gundem...asadi-5404465/
    Hocam benim kapıma gelen polis ve bekçi çok nazik ve kıbardı.
  • 22-10-2019, 14:18:57
    #59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam senin hatan ben öğrenciyim demen. Annem Babam tartışıyordu desen "neyse" deyip giderlerdi
  • 22-10-2019, 14:25:10
    #60
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim kapıma gelen polis ve bekçi çok nazik ve kıbardı.
    Ses açık ve dinlerim burası benim özel alanım vs. deseydiniz kibarlık kalır mıydı muamma ancak, bildiğim kadarıyla belirli saatler arası gürültü yapma hakkımız bile var.
  • 22-10-2019, 14:39:15
    #61
    R10 Sigortacısı
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekçiler görev sınırını aşıyor gibi görünüyor.

    https://www.sozcu.com.tr/2019/gundem...asadi-5404465/


    ister bekçi ister polis üniversite mezunu altı alınmaması ve psikolojik testten geçmesi lazım. Ama nerede. Şiddet eğilimi olan bir insana böyle bir görev verirsen sonuç ortada.
  • 22-10-2019, 15:07:57
    #62
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/URL]

    ister bekçi ister polis üniversite mezunu altı alınmaması ve psikolojik testten geçmesi lazım. Ama nerede. Şiddet eğilimi olan bir insana böyle bir görev verirsen sonuç ortada.
    Bunu okulla alakası yok bir çok üniversiteli polis ve bekçide var psikolojik eğitim ve testler saten oluyor ve bir çok eğitimde oluyor dışardaki algı torpil ile girildigi için böyle yorumların olması normel
  • 22-10-2019, 15:14:34
    #63
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu okulla alakası yok bir çok üniversiteli polis ve bekçide var psikolojik eğitim ve testler saten oluyor ve bir çok eğitimde oluyor dışardaki algı torpil ile girildigi için böyle yorumların olması normel
    Gayette güzel torpil ile işe giriyorlar. Gördüklerim ve bildiklerim var.