• 22-10-2019, 16:11:47
    #64
    Bir çok yorum yapılmış ve hepsini okumaya vaktim yok. Evinizde yüksek sesle müzik dinlerken çevrenizi rahatsız ederseniz ve şikayet edilirseniz, kolluk kuvveti bulunduğunuz yere yakın noktadan bir süre dinleme yapar ve ihbarın doğruluğunu teyit etmeye çalışır.

    Bu esnada yüksek sesten dolayı gerçekten çevre rahatsız oluyorsa ve kolluk kuvveti ses duymuşsa bunu bir tutanağa bağlar ve akabinde 5326 sayılı kabahatler kanununun 36/1 maddesi uyarınca 154 TL ceza kesebilir.

    NOT: Kolluk kuvveti sizi uyarmak zorunda değildir, direk dinleme yapıp tutanağı tanzim eder ve cezai işlemi keser gider. Yine sizi uyarmışlar. Şunu da belirteyim kolluk kuvveti bu şekilde cezai işlem uygulamaya da çok hevesli değildir. Bu şekilde yüksek ses olayı ülkemizin her köşesinde mevcuttur. Kolluk kuvvetinin tek amacı kimsenin kalbi kırılmadan sorunu çözüme kavuşturmaktır.

    Umarım anlatabilmişimdir.
  • 23-10-2019, 09:22:57
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Apartmanda oturan kişinin ses sistemiyle felan ne işi olur.
    Müteahhitler daha çok kazanıcam diye karton taşısa kartondan yapacaklar tavanları birde 5+1 ses sistemi filan koymuşsunuz.
    Müstakil evleri küçümserlerdi, artık müstakil evde yaşayanlar kral gibi evde yaşıyor da farkında değiller.



    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin için yüksek ile komşular için yüksek ses nedir ayırt edemezsin.
    Evin yalıtımı iyi değilse o ses yan odadan zor duyulurken üst kattan ciddi şekilde duyulabiliyor.
    Yani değerli kardeşim insanların öğrencilere ve bekarlara ev kirlamak istememesinin nedeni tam da bu.
    5+1 ile müzik dinlemek istiyorsan çok para kazanıp müstakil bir eve geçmeni öneririm.
    Kendin de başka zamanlar sesi fazla açmış olabileceğini kabul ediyorsun.
    O zamanlar kendilerini tutmuş komşular bugün artık daha az ses düzeyinde şikayetçi olmuşlar.
    Ki konuyu gece 1 de açmışsın kusura bakma ama o saatte 5+1 den müzik dinliyorsan şikayet edilmeyi geçtip sopayı bile hakediyorsun demektir.
    Apartmanda yaşamanın kuralları var. Apartmanda yaşarken kendini eğlendirecek kadar yüksek sesli müzik dinleyemezsin.
    Kulaklık diye bir şey var, tak kulağına sesini sonuna kadar aç.
    Haksız diye bir şey kanıtlayamazsın, kabahatlar kanununa göre ceza yersin. 153 lira.
    Tekrar ederse komşular dava açabilirler. Ve her gün 2 komşu şikayet etse her gün ceza yersin.
    Komşularını rahatsız etmemeye dikkat et, çünkü bu cezayı yersen iptal için dava açman lazım, 2 tane komşun şahitlik ederse sürekli gürültü yapıyor yüksek sesle müzik dinliyor diye davayı da kazanamazsın.
    Senin için az olan müzik sesi komşular için yüksek olabilir.
    Yani kendi evime çıktım diye abartma değerli kardeşim, evde ananızın babanızın şunun sesini kıs demesinin bir nedeni var.
    Evde şunun sesini kıs diyen biri olmadığı zaman kendine hakim olamıyorsan komşularla problem yaşamaya başlarsın.
    Bir evde yalnız yaşamanın getirdiği özgürlük ve keyfin yanında, uyman gereken yükümlülükler ve sorumluluklar var.
    Gece 1 de müzik dinlemek diye bir şey olmaz, gece 1 de kısık ses, gündüz yüksek sesten daha çok duyulur.
    akşam 22 den sonra televizyon ya da müzik kulaklıkla dinlenir.
    İnşallah daha dikkatli olursun. Bizim apartmanda böyle bir şey olsa ben de komşuların da muhtemelen polisi aramazdık, polisi aramak zorunda kalan sen olurdun.
    Seni boşuna engelli listeme almamışım. Ne kadar gürültü yaparsa yapsın, taşla sopayla adam toplayıp eve gelip ev sahibini döveceksin he
    Senin karşına hep andavallar çıkmış demekki.
    haneye tecavüz edeni öldürseler camdan atsalar da hane sahibi sağlam avukat ile nefsi müdafaadan yırtar.
    Öyle kolaydı ev basmak.
    10. katta yaşıyorum ara sıra 3 yaşındaki çocuğum gürültü yapıyor, gürültü için kibarca uyarmak yerine evimi bassın birisi de sonra neler oluyor görelim.
    Bende gürültü yapıyor diye alt üst komşuların kapısına hiddetle çok gittim.
    Ama öyle ev sahibine şiddet uygulamak filan ancak teröristlerin tarzı.
  • 23-10-2019, 13:16:30
    #66
    Ses yüksekliğinden değil dinlediğin şarkıdan rahatsız olmuşlardır.
  • 23-10-2019, 16:57:38
    #67
    mtnyvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apartmanda oturan kişinin ses sistemiyle felan ne işi olur.
    Müteahhitler daha çok kazanıcam diye karton taşısa kartondan yapacaklar tavanları birde 5+1 ses sistemi filan koymuşsunuz.
    Müstakil evleri küçümserlerdi, artık müstakil evde yaşayanlar kral gibi evde yaşıyor da farkında değiller.




    Seni boşuna engelli listeme almamışım. Ne kadar gürültü yaparsa yapsın, taşla sopayla adam toplayıp eve gelip ev sahibini döveceksin he
    Senin karşına hep andavallar çıkmış demekki.
    haneye tecavüz edeni öldürseler camdan atsalar da hane sahibi sağlam avukat ile nefsi müdafaadan yırtar.
    Öyle kolaydı ev basmak.
    10. katta yaşıyorum ara sıra 3 yaşındaki çocuğum gürültü yapıyor, gürültü için kibarca uyarmak yerine evimi bassın birisi de sonra neler oluyor görelim.
    Bende gürültü yapıyor diye alt üst komşuların kapısına hiddetle çok gittim.
    Ama öyle ev sahibine şiddet uygulamak filan ancak teröristlerin tarzı.
    Öncelikle engelli listene aldıysan mesajlarımı okuma ve alıntılama. Ergen gibi atara artistliğe gerek yok.
    Diğer taraftan magandalık yapana magandalık yaparlar. Gürültü yapanı önce uyarırım.
    Hala gürültüye devam eden adamı polise şikayet etmem, o gitsin beni polise şikayet etsin.
    Hakkı hukuku da senden iyi bilirim, öyle haneye tecavüz diye adam öldürüp nefsi müdafaa ile yırtılamayacağını bilirim sen de öğren.
    3 yaşındaki çocuğunun gürültüsü ile gecenin 1'inde 5+1 müzik sisteminden müzik dinleyen adamın gürültüsünü aynı kefeye koyduğun için sana verecek yanıtım kalmıyor.
    Bir de haklısın sık sık karşıma andavallar çıkıyor, gerçek hayatta da internette de...
    Ben de seni engelli listesine alayım da bundan sonra gereksiz ukalalığını görmeyeyim.
  • 23-10-2019, 21:23:46
    #68
    bende bıktım artık yüksek ses açıyorlar başımız ağrıyor yahu sadece sizin başınız ağrısın insanlar niye rahatsız olsun
  • 23-10-2019, 22:25:56
    #69
    Hocam şikayeti ses'den değilde o çalan parçadan dolayı yemeniz büyük olası.
  • 23-10-2019, 22:28:19
    #70
    Üyeliği durduruldu
    sende komple apartmanı şikayet ede farklı farklı sesler geliyor diye başka şekilde kafana takmadan kurtulamazsın