Ceza şimdi 1450 liramı 120-150 arası birşeymi 150 lira falansa açıcam sesi.Delirttiler beni, tv de izlemeyelim ozaman =?
Polisi arayacak kişi kafayı bozup aynı olaydan dolayı mahkemeye verebilir. Tam işleyişi bilmiyorum ama eğer çok sinir olduysanız 5 dk son ses dinleyin sonra kapatın. Polis geldiğinde ses yoksa ceza da yok demektir.
Tavsiyelerimin genel ahlaka aykırılığı affola, öğrenciyken bizi polise şikayet edip sonraki akşam 10 kişi gürültü yapan komşum aklıma geldi.