gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenciyim ve evde tek kalıyorum, normal bir ses ile haram oldu gençliğim bak dinliyordum.Evde 5+1 var ama tabiki ses yüksek değildi çok eminim.Alt katta öğrenci kızlar kalıyor ve eminimki onlara ses gitmiyordur.Bazı günler gitmiş olabilir ama bugün kesinlikle ve kesin gitmemiştir.Kapıma biraz önce kapım çaldı ve arkadaşımı beklyordum koşa koşa gittim müzik sesi falan kısmadım, ama kapıda polis ve bekçı vardı.Öğrencimisin ve kaç kışı kalıyorunuz diye sordu evet ve tek kalıyorum diye cep verdim. Yüksek sesten komşularınzı şikaytçi olmuş dedi. Komiserim sesi duyuyorsun ses bu dedim.Poliste mahçup bir şekilde bir daha tekrarlanır ise cezai işlem uygulamak zorunda kalıcaz dedi.Peki bu haksız olanı nasıl kanıtlarım ve caza fiyatı ne kadar bilgisi olan varmıdır ?
Hocam konuyu açma saatine bakacak olursak 01:16 civarı ve konu başlığında 5 dakika önce açtığınız yazıyor. Belki gündüz saatlerinde dinlemiş olsaydınız ses fazla yankı yapmazdı.Malumunuz gece ses 2-4 katına kadar çıkabiliyor.
Bence gidip yaptığın şey için haklı olsan bile özür dilemendir insanlardan