Benzer bir sorun ben de yaşamıştım. 2 üst katımızdaki kadın hayatın bütün stresini bizden çıkartmaya çalışıyordu. Gece 12den sonra koltuğu çekip yatak haline getirme hakkımız, kapı açma kapama hakkımız yoktu hatta gece asansör bile kullanmayın diyordu. 2 üst katımız. Sonra bir gün, evde hiç ses yokken asansörün bizim katta durduğunu gördüm. Kadın kapıdan bizi dinliyordu. Açtım kapıyı "bir daha bu şekilde görürsem polise şikayet edicem" deyip yüzüne kapattım ondan sonra da bir şikayetmiş, bir tepkiymiş vs. gelmedi.