Sizce yüksek ses çıkmıyorsa neden şikayet etsinler , kendi evimde de harman kardon 5.1 ses sistemi mevcut. Sesini normal düşük seviyede de tutsam bas oranı olduğu için ve duvarlara montaj olduğu için 1 üst kat da oturan babam bile şikayet ediyor. Yani siz fark etmeseniz de normalden 1 tık daha yüksek açtığınız ses ( bass ) sorun yaratabiliyor.