whiskycikolata adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sigarayı bıraktım
36
●1.976
- 19-09-2019, 23:23:00bi süre kullan sakızı hocam daha sonra sigarayı yaksanda zaten iğrenç gelicek, 3 gün önce nefsimi yenemedim 1 tane yaktım 2 duman çektim iğrenç geldi attım bidahada yakmam
- 19-09-2019, 23:23:40Nikotin verme olayı biraz geç vücut algılıyor sanırım bu süre zarfında sakızı çiğneyerek oyalanıyorsun aslında. Çilekli bulabilirsem birde onu denemeyi düşünüyorum, naneli mide konusunda sıkıntı yaratıyor.upinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2019, 23:28:08tabi birazda psikolojik zaten. 4mg ağır geliyorsa 2mg kullanın hocam. 4mg ilk başlarda boğulacak gibi oluyordum bendeufukozdemir07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2019, 01:35:08Üyeliği durdurulduSigarayı nasıl bıraktığımı detaylı anlattığım bir konum vardı, okumanızı öneririm. Eğer gerçekten bırakacaksanız ve gerçekten niyetliyseniz işe koyulun. Yoksa 6 ay sonra yine başlarsınız.whiskycikolata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/off-topic/210421...latiyorum.html - 20-09-2019, 10:38:19Günde 2 paket içiyordum.Küçük kardeşim bir gün abi kötü kokuyorsun dedi ve o an paketi kırdım attım. Yaklaşık 2 buçuk sene olmuş bırakalı. Herşey kafada bitiyor hocam.Umarım bir daha içmezsiniz .Allah yardımcınız olsun.
- 20-09-2019, 11:17:02Sakız yetersiz kalırsa bant ile devam edin.sakın pes etmeyin. Ben 2013 Aralık'Ta bıraktım. 6 yıldır olacak. bu 6 yılda neler yaptığımı anlatayım. 2013 aralıkta sigarayı bırakmaya karar vermem ile birlikte hemen ihtiyaç kredisi çekip 2007 modelclio symbol aldım (yıl 2014 ocak).whiskycikolata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2016 da Clio Symbol aracımı satıp üstüne araç kredisi çekip sıfır i20 aldım. (yıl 2019 eylül) geçen hafta i20'mi satıp ev kredisine girdim
pazartesi tapumu alacağım Allah izin verirse.
benim de sigaryı braımak isteyenler için bir konum vardı r10'da. alta ekledim.
https://www.r10.net/off-topic/195850...-biraktim.html - 20-09-2019, 11:18:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Üstad sigarayi onla bunla cipsle çerezle oyalanarak birakamazsin maalesef. Tamamen kesip atman lazim hayatindan aklindan çıkarmak lazim. Gelip buraya sigaraya birakim diyr baslik acmak bile iyi değil. Kafayi sigaraya takmissim demektir. Tamamen hayatindan cikaracaksin her sigara icesin geldiginde sagligina ve cebine verdiği zarari getir aklina, ve ayrica aslinda hic bir ise yaramadığını aklina getirebilirsin. Yani sigara bizim dogamizda yok, icmeyince hi birsey olmuyor. Bize global ekonominin tv gazete sinema gibi iletisim araclariyla dayattigi içmemiz gereken bir seymis gibi gosterildi. Malboro man karakteri gibi karakterler yaratildi sigaranin sanki karizma sağladığı dusunduruldu insanlara, yada amerikan dizilerinde filmlerinde dertlenince sigara yakılması gerektiği ogretildi bize. Bu daha sonda yerli dizi filmlere de yansidi. Aslinda bunlarin hepsi yalan, sigara ne stresi alır ne keyif verir bu tamamen yanilsamadan ibaret. Bizi ergenligimizde, en zayif oldugumuz dönemde yakaliyor ve bagimli yapiyorlar. Daha sonra türk gencleri hergun 10-15 tl babasinin verdigi cep harcligini Amerikan sigara sirketlerine bagisliyor. Aslında bütün dümen bu. Bak goruyorsun nikotin sakizi öneriyor arkadaslar, sigarayi içerken ayri para birakirken ayri para. Tamamen bir ekonomik tuzagin icindesin. Bunu düşün bir insan evladinin ne kadar aciz olduğunu, senin nasil bu tuzaga cektiklerini dusunerek bu tuzaktan kurtulabilirsin. Uykudan uyan kırmızı hapı al.

pazartesi tapumu alacağım Allah izin verirse.