Konu
Sigarayı bıraktım
20-09-2019, 10:38:19
#33
Abdullah07
Günde 2 paket içiyordum.Küçük kardeşim bir gün abi kötü kokuyorsun dedi ve o an paketi kırdım attım. Yaklaşık 2 buçuk sene olmuş bırakalı. Herşey kafada bitiyor hocam.Umarım bir daha içmezsiniz .Allah yardımcınız olsun.