Günde 2 paket içiyordum.Küçük kardeşim bir gün abi kötü kokuyorsun dedi ve o an paketi kırdım attım. Yaklaşık 2 buçuk sene olmuş bırakalı. Herşey kafada bitiyor hocam.Umarım bir daha içmezsiniz .Allah yardımcınız olsun.