whiskycikolata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaklaşık 2 gündür içmiyorum aslında canım istemiyorda kendi kendimi tribe sokup içmem lazım diyorum sonra ocak zammını düşünüp motive oluyorum ağzımda sakızla geviş getiriip duruyorum Tavsiyelerinizi ve önerilerinizi alabilirim
Edit; 1 saat önce bu nikotin Sakız’ını aldım ve gayet işe yarıyor
Sigarayı nasıl bıraktığımı detaylı anlattığım bir konum vardı, okumanızı öneririm. Eğer gerçekten bırakacaksanız ve gerçekten niyetliyseniz işe koyulun. Yoksa 6 ay sonra yine başlarsınız.

https://www.r10.net/off-topic/210421...latiyorum.html