ufukozdemir07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nikotin verme olayı biraz geç vücut algılıyor sanırım bu süre zarfında sakızı çiğneyerek oyalanıyorsun aslında. Çilekli bulabilirsem birde onu denemeyi düşünüyorum, naneli mide konusunda sıkıntı yaratıyor.
tabi birazda psikolojik zaten. 4mg ağır geliyorsa 2mg kullanın hocam. 4mg ilk başlarda boğulacak gibi oluyordum bende